Nakon 11 godina pauze, omiljeni brend brojnih svjetskih sportaša – adidas i Hrvatski košarkaški savez obnavljaju svoju suradnju kako bi zajedno postizali izvrsne sportske rezultate. Službeno partnerstvo trajat će četiri godine, a prva je u dresovima novog tehničkog sponzora zaigrala ženska reprezentacija Hrvatske u bečkom Hallmann Domeu 7. studenog na utakmici s Austrijom u sklopu drugog kruga kvalifikacija za Europsko prvenstvo iduće godine te 10. studenog u španjolskom Catellanu. Muški dio reprezentacije to će učiniti u nastavku kvalifikacija za EuroBasket 2025. u utakmici s Bosnom i Hercegovinom u Zagrebu, 21. studenog.
“Iznimno smo ponosni što ponovno surađujemo s adidasom, brendom s bogatom tradicijom u košarci i sportu općenito. Ovo višegodišnje partnerstvo otvara vrata novim mogućnostima za ostvarenje zajedničkih ciljeva i ambicija, a zajedno ćemo raditi na postavljanju visokih standarda u svakom aspektu. adidas je sinonim za kvalitetu, izvrsnost i autoritet – vrijednosti kojima hrvatska košarkaška reprezentacija stremi i koje s ponosom predstavlja”, istaknuo je predsjednik HKS-a Nikola Rukavina.
Partnerstvo između adidasa i Hrvatskog košarkaškog saveza otvara novo poglavlje za hrvatsku košarku, donoseći globalni prestiž i svježinu kroz suradnju s jednim od najpoznatijih sportskih brendova na svijetu. Ova suradnja omogućit će muškoj i ženskoj reprezentaciji pristup vrhunskoj opremi, čime će dodatno učvrstiti njihov status na domaćoj i međunarodnoj sceni. Za navijače, ovo partnerstvo je novi razlog za ponos, jer će naši igrači nastupati u prepoznatljivim dresovima s tri pruge, simbolom izvrsnosti i strasti prema sportu.
„Veselimo se što ćemo moći podržati naše košarkaše i košarkašice na putu prema novim inozemnim uspjesima te vjerujemo da će na predstojećim kvalifikacijskim utakmicama osigurati plasman na europska natjecanja. Osim vrhunske opreme reprezentativcima i genijalnih dresova njihovim navijačima, želimo dati svoj doprinos daljnjem rastu i razvoju hrvatske košarke na globalnoj razini. adidas je oduvijek simbol kvalitete, inovacije i strasti prema sportu i vjerujemo da srž sporta nije samo u pobjedama na terenu, već i u inspiraciji koja povezuje sve navijače i ljubitelje košarke”, istaknula je Petra Franić, voditeljica brend komunikacija i odnosa s javnošću za Hrvatsku, Sloveniju i Srbiju u adidasu.
Osnovan 1949. godine, adidas je izgradio globalnu reputaciju kao lider u sportskim inovacijama, kontinuirano uvodeći nove tehnologije koje poboljšavaju izvedbu sportaša. Ova nova suradnja dodatno potvrđuje adidasovu predanost podršci vrhunskim sportašima i timovima, čime se nastavlja njegova bogata tradicija u svijetu sporta, a hrvatski sport ulazi u novu fazu uz snažnu podršku ovog globalnog brenda.